Monday, August 23, 2010

Natijah Imtihan Tahun 1, 3 dan 4 Sesi 2009/2010

Assalamualaikum Warahmatullah.

         
Klik untuk lihat natijah (tahun 2 belum ada lagi)

Apa khabar semua? Kaifa halukum?

pihak kuliah mengucapkan alf3 mabruk kepada semua pelajar kuliah syariah, sama ada yang dapat natijah jayyid, maqbul, tasfiah, manqul, dan jugak rasib. semuanya Allah taala bagi kejayaan. Semuanya dapat rezeki, tiada siapa pun yang Allah tak beri rezeki. ALhamdulillah.

Di kesempatan ini, pihak kuliah ingin memaparkan natijah untuk tahun 1, 3 dan 4. Maaf lewat letak. Natijah ini untuk rujukan sahabat2 kita yang sedang berada di serata pelusuk alam. Maklumlah kuliah azhar kat seberbay tu bukan sahaja terkenal di tanta sahaja, malah seluruh dunia.

Ok. natijah tahun 2, pihak kuliah ada cari tapi tak jumpa pulak. Harap yang tahu natijah tahun 2 letak di mana, boleh bagi tahu pihak kuliah. Insya Allah pihak kuliah akan pergi ambil (gambar).

Selepas ini, pihak kuliah akan keluarkan statistik untuk sesi akademik yang baru lepas ini, jumlah pelajar semua tahun, peratus kelulusan, peratus belum naik tahun, peratus tasfiah, peratus naik tahun tanpa manqul madah dan sedikit cadangan untuk pelajar sesi 2010/2011.

Terima kasih atas sokongan semua.
Sekian, wassalam.

depan kuliah sabiq

No comments: